Julgran :)

Nu snöar det ute igen. Är det inte härligt?
Tiden går så fruktansvärt fort nu, idag är det den 20 december. Redan liksom? Vad hände?

Igår var vi ute i Vislanda på julgransjakt och efter många om och men lyckades vi hitta en som höll måttet.
(Jag har aldrig varit i en skog med så många fula granar för övrigt...).
Precis när jag hade hittat en som jag ville ha så visade det sig att Robin också hade en favorit uppe i skogen. Så vi gick... och gick... och gick... för att titta på den där granen. Men det slutade med att vi tog min gran i alla fall (såklart ;)..).
Så den står ute nu och väntar på att få komma in.


Lyckades givetvis ta kort på den fula sidan av granen...


På kvällen blev det ett litet improviserat sista minuten julbord. Robin har tjatat på att vi ska göra det så på eftermiddagen körde vi och handlade lite. Bjöd in Malin, Tony och Agnes och så gjorde vi janssons, köttbullar och prinskorv och annat gott :). Och glass med varma hallon blev det till efterrätt, för efterrätt måste man ha!
Nästa julbord blir på lillejulafton när vi ska hem till mamma och pappa som vanligt.
Tror föresten att jag ska ge mig dit en sväng redan idag. Robin spelar ändå match i Kalmar hela dagen.
(Och ni... Misteln är upphängd nu också, så om nån vill komma och pussas så är det fritt fram :P... haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0