Myspys och julfest

Det får bli ett litet kort inlägg det här. Känner mig lite stressad men jag vill ändå berätta lite om vad som händer.
I går var vi, som jag tidigare har skrivit, hos Sandra i Växjö. Lite dålig uppslutning, men vad spelar det för roll när de bästa var där? :)
Vi tittade på Idol-finalen och myste mest hela kvällen. Två av mina favoritsysselsättningar liksom, kan det bli mer lyckat?
Vi hann även med lite wii och nu blir det hårdträning till nästa gång. Då jäklar! ;) 
Jag stannade kvar hos Sandra i natt och klockan 10 i morse var jag på plats inne i stan när affärerna öppnade. Trodde att jag skulle bli klar med julklapparna, men nejdå sån tur ska man väl inte ha? Nu är det i alla fall bara pappa och Robin kvar... och Malin... och Tony... Suck!
Sprang föresten på Malin och Tony i stan idag. Blev bjuden på fika och skjuts hem så lite tur hade jag dock :).
Fika är ju alltid trevligt och att slippa bussen var ett stort plus!
Men nu är jag i alla fall hemma en liten sväng. Ska bara duscha och fixa i ordning mig sen är det dags för party igen :). Julfest med jobbet på Speakeasy men först lite förfest hemma hos Svante och Helena.

Nu är det dags att pysa :)
Tack för igår mina finaste vänner och tack finfinaste Sandra för sovplatsen. Kärlek!


Oj, hörrni.. Det blev visst inte så kort inlägg i alla fall... Nu är det brådis! :P



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0