Stämningsmördaren

Jag har under de senaste dagarna kommit fram till en sak som jag faktiskt inte har lagt märke till innan. Det är så att det har visat sig att Robin är Grinchen (han som hatar julen ni vet...).
Jag är, som ni kanske har lagt märke till, en riktig sucker för julen. Jag pyntar, planterar, bakar, gör dörrkransar, fixar och donar och gör allt som hör till julen. Och Robin... ja, vad ska jag säga. Han gör inte ett smack! Han ser inte tjusningen med att börja lyssna på julmusik i början på november, eller att köpa saffran för 120 kronor så att lussebullarna blir riktigt gula, eller att tycka att det är kul att slå in julklappar som fina paket. Han sjunger inte heller med i julmusiken i affärerna när man köper julklappar eller tycker att det är fint när musikkåren marcherar på storgatan utklädda till tomtar, han förstår inte heller grejen med alla tomtar som på mystiskt vis ploppar fram lite här och var i lägenheten.
Han är en sån som hellre hade åkt utomlands för att slippa allt julstök. Julstöket som jag tycker är bäst av allt!
Ja, jag säger då det. Utan mig hade det inte blivit mycket till jul i den här lägenheten är en sak som är säker.









♥ 
  

Kommentarer
Postat av: sandra

hihihi... är din sambo också en grinch!! :P det är mattias med.. julstöket är ju DET BÄSTA med julen! :D

2009-12-07 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0