Mystisk sjukdom?

halva klassen var borta idag.. Väldigt tråkigt tycker jag att alla ska gå och bli sjuka. Men frågan är om alla verkligen var sjuka eller om det var den där mystiska dagen-före-prov-jag-måste-panikplugga-sjukan? haha...
Den är smart den där sjukdomen som slår till precis när man behöver lite extra pluggtid :). Mig har den inte drabbat än i alla fall, men jag kände inte att jag behövde plugga hela dagen heller... Jag har ju slitit sen förra veckan så det börjar sitta nu faktiskt. Men man ska väl inte säga för mycket, då får man vl äta upp det sen när man får blackout på provet.
Så det är lika bra att plugga denna eftermiddag också, bara för att vara på den säkra sidan :). och så har jag redovisning på en halvtimme imorn så jag får väl öva lite på det också... Fast det är inte så jätteseriöst så det blir nog ganska mycket improvisation. 

 

Några av de bästa jag vet :) (och Sandra givetvis)




,back to the books♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

woohoo!! :D

2009-02-20 @ 10:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0