Sista dagen!

Sitter här och försöker komma någon vart med mitt lilla jympaprogram som ska hållas nu på lördag och det är inte det lättaste kan jag lova. Jag som egentligen kan hundratals danssteg och jymparörelser, men nu är det helt tomt i huvudet. Är det inte lite typiskt att sånt händer när man väl måste prestera något? Det börjar ju allt bli lite brådis nu... Musiken är i alla fall klar och några rörelser är bestämda. Men oj vad långt jag har kvar! Suck!

I alla fall...
Provet idag gick över all förväntan (som det känns nu i alla fall..) och redovisningen likaså. Var lite smått orolig där ett tag när vi övade igenom allt precis innan. Det var väldigt fnittrigt och osäkert vill jag lova. Som som tur väl är så skärper man till sig när det väl gäller :).
Det var sista dagen i skolan idag också innan praktiken... Tycker alltid att det är lite sorgligt att man inte ska se klassen på 4 veckor, eller 5 blir det till och med eftersom jag åker till fjällen vecka 13.
Fast det är klart, klassfest är ju inplanerad den 14 mars. Vi är rätt duktiga på det där med klassfester, det är skoj. och denna gången hoppas vi på bättre uppslutning.

Nähe, nu får jag ta tag i det här igen innan jag ska iväg på afro och step.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0