Back on track...

Nu börjar vardagen dra igång igen och helt ärligt så tycker jag att det är hur skönt som helst!
Att få vända tillbaka på dygnet, äta på regelbundna tider, och ha saker planerade för en gångs skull....
:)

Var i skolan idag och det kändes inte alls som att vi hade varit ifrån varandra så länge, så det var bara att ta tag i skolarbetet igen. Hade första lektionen i marknadsföring och det verkar ganska luddigt om jag ska vara ärlig. Det finns ju inge rätt eller fel! :) 

Hann med en liten tur till apoteket innan jag begav mig hem från alvesta, köpte några tabletter mot min hosta så förhoppningsvis ska den ge med sig snart. För det börjar fan bli jobbigt nu :(.

Vet ni vad föresten? I helgen är det dags för myskväll med flickorna (hoppas, hoppas, hoppas jag i alla fall!) och det ska bli väldigt myyyyys! För dom är mina bästa<3.


Nu måste jag plugga lite :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0