Fest, fest och åter fest :)

Det är väl ungefär så jag kan sammanfatta de senaste två veckorna. Julafton var väl i och för sig inte särskilt party, men lite rödvin blev det allt (vilken för övrigt har varit ett av mina mål det här lovet; att lära mig dricka rödvin, går helt okej faktiskt). i övrigt var julafton ganska lugn och mysig :). Var på julfrukost hos familjen Peltola på morgonen och lite senare kom tjocka släkten från Skåneland, mycket trevligt :). Efter Kalle och alla julklappar var det dags att bege sig hem till Svanströmsgatan 15 där la familia väntade. Många fina julklappar blev det och som sagt lite rödvin och ostbricka och en väldans massa av farmors ris á la malta :).

Juldagen var också helt kanon, började med kalkonmiddag och singstar - abba. Jag spöade både mamma och Karin, eller om det var tvärt om? ;)
På kvällen var det återföreningsdags med alla mina pinglor! Vi var på förfest hos Sophia och Henric och vi flickor började med att basta lite. Trevligt att prata lite skit igen, det blir alldeles för sällan...

Mina Bästa<3

Efter en väldigt trevlig förfest var det i alla fall dags för ännu mer party på Speakeasy och det var helt klart en väldigt lyckad kväll... Så lyckad så att jag och Fisen bestämde oss för att fortsätta partajandet ute i Balders hage på annandagen :)



Och nej, det var inte så onyktert som det ser ut att vara ;P.
Fast efter en tequila i baren blev i alla fall jag lite snurrig :)

Den 27e var det ganska lugnt, var på Julbord hos Robins mormor och träffade alla hans kusiner :)

På söndagen var det återigen dags för fest :D. Då var det party med Village-gänget. Träffades i Joses fina lägenhet och drack lite vin och åt en smarrig smörgåstårta. Sen begav vi oss till Grace och rockade loss :).

Och så har det ju varit nyår och allt det där, vilket tillbringades i Ängelholm hos Micke, Katarina och tvillingarna. En kanonkväll med mycket god mat och dricka. Blev även en del raketer och en sväng till club bahnhof efter tolvslaget :)

Nu däremot är det dags för återhämtning :). har varit lite halvrisig ett par dagar nu men det ger nog sig snart...
imorn ska jag tillbaka till rullstolarna och tjäna lite pengar tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0