Mysiga dagar! :)

Gårdagen spenderades som sagt i Eneryda med Fia och storasyster Hannah. Det blev en härlig promenix och god mat och ett trevligt besök hos deras mormor och morfar. Det bjöds på våfflor och vi var inte sena att tacka ja till det! Mums! =)
På kvällen blev det lite innebandy, kollade på damlaget när de spelade dm-match. Trevligt, trevligt!
Igår var också dagen då det blev officiellt att Malin har en liten bulle i ugnen och ääääntligen får man berätta det!! =) =)

Idag fick jag masa mig upp tidigt, hade tid hos tandläkaren vid nio. Mindre trevligt ska jag erkänna...
Ett hål hittade hon så den 12 feb får jag åka dit igen.... Kasst att man ska få hål nu när man får betala för det :S
Så jag åkte raka vägen till apoteket och handlade fluortabletter och vanligt fluor som man sköljer med. Så nu jäklar!
Har haft en riktigt mysig kväll med Robin nu också.... Lagat mat ihop och tittat på film :) Mys!
För imorn hinner vi inte ses särskilt mycket... Han jobbar 5-10 och vid elva åker han och spelar match... Och jag ska ju till Annica imorn med girlsen :). Lääängtar! Men innan dess tänkte jag och mamma (kanske Karin?) åka till IKEA en sväng och handla lite... Hinner nog med en fika också ;)

Trevlig helg mina vänner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0