Tiden går fort...

Nu är jullovet slut för min del och även om jag har haft längre än de flesta så känns det alldeles för kort...
Var tog julen och nyåret vägen? Håller på att plocka ner julsakerna och inser att allt var över innan jag hann fatta att det var jul över huvud taget...
Men det har varit ett bra lov, mycket har hunnits med. Jobb på Village, julfirande med både min och Robins familj, party med tjejgänget, balders med Fiafis (annica var också med på ett litet hörn, och vi får ju inte glömma Oslo/Ryd-killen som åkte med i bilen hem,haha), Nöjesnyttsfesten med Village, julfirande i Hönetorp, nyårsafton i Ängleholm (det var bra kalas vill jag lova!) och så har det blivit en del isfiske (korvgrillning för min del, haha) och en jädrans förkylning som vägrar att ge med sig :(. Hann även med ett par dagar på reastolen så det trillar förhoppningsvis in lite cash på kontot om ett tag :)

Men nu är det dags för nya tag, imorn börjar skolan igen och jag ser fram emot det mycket :).
Att få träffa alla fina människor igen :)

Nu ska jag svälja lite hostmedicin och gå och lägga mig.

Godnatt mina vänner♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Maha, han var snygg. :P

Oslo/Ryd alltså. Fast konstig. Otippat liksom, skulle jag nåååånsin hitta en konstig kille? :P

2009-01-14 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0