Tjejkväll!

 Nu har jag äntligen lite planer inför helgen :). Det vankas tjejkväll med Fia, Annica och Johanna. Har hört talas om att det blir kladdkaka, fruktsallad, glass, godis och annan gott. Några fikmer ska vi nog hinna med också :). Alla ingredienser som krävs för en lyckad kväll!




Och imorn blir det lek med Fia, det var alldeles, alldeles för länge sen! Jag kommer nog inte ens ihåg när det var sist?!
Om man inte räknar festandet i jul :)...

Det kommer bli kanon helt enkelt!
Men nåt som inte är lika kanoon är att det inte fanns någon plats för mig på afron ikväll, lite sugit måste jag allt erkänna. Förhoppningsvis blir det lite spinning istället, står på reservplats så vi får väl se om dom ringer efter mig..
Nu ska jag plocka ner mina adventsstjärnor :)

Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0