Jag slappnar av igen...

Det gick verkligen hur bra som helst igår, jag är riktigt stolt över min prestation! Hade ju min provjympa igår och jag var ruggigt nervös innan. Men det gick bra, tillochmed strålande skulle jag vilja säga. :)
Bara en liten sak som skulle ändras och det är redan gjort nu. Så nu kan jag ta ledigt över helgen och bara slappna av när vi ska till Tibro.
Slappnade av så fort jag kom hem igår och ni anar inte vilken huvudvärk jag fick. Har gått och spänt mig hela sommaren för det här och så släppte allt på en gång. Sov hela eftermiddagen igår. Men nu är jag pigg igen och Robin också, han var sjuk igår...
Ikväll blir det kräftor hos Robins föräldrar, men innan dess en sväng till Älmhult för att äta lite (får ju lyxa lite nu när det är semester ;)..) och sen byta bil med mami & papi. Vi ska låna deras monsterbil (haha) när vi kör till Tibro eftersom vi är sex personer. Det blir nog sista åket med Opeln för de ska snart hämta sin nya Saab :). Vi har lurat tillbaka dem i Saab-träsket ;)

Nu ska jag städa i ordning lite här hemma, konstigt att man låter allt förfalla bara för att det är semester :P.
Ha en bra dag kära vänner! Jag saknar er massor! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0