Kaffe och Inredning

Passar på att sitta ute på uteplatsen nu när det för en gångs skull inte regnar. Dricker en kopp kaffe och kikar lite i en inredningstidning som jag i och för sig redan har läst från pärm till pärm. Det är semester när man har den extra tiden, så att man kan läsa en tidning två gånger.
Robin åkte nyss, han och grabbarna ska ner till Helsingborg över helgen. Och jag måste, måste, måste (!) jympa. Tjatigt, jag vet... Men så är det. Får skylla mig själv som inte gjorde klart allt innan semestern som jag hade bestämt. Men det kom så mycket annat ivägen, fast nu kan jag inte komma ihåg en endaste av alla de saker som jag ansåg vara viktigare...
Men snart så! Då ser ni mig i den röd-vita dräkten ;)

Drömde att Malin fick åka in till BB i natt med, så jag var tvungen att messa henne i morse - men ingen bebbe än så långe.  Fast det kan bli vilken dag som helst nu :)
Jag har tippat på söndag kl. 20.00 och att det en tjej, det är jag helt bergsäker på. Det har jag varit från dag 1! :)

Nehe, nu får det vara färdigfikat. Måste frysa in lite rabarber och så fort solen går i moln är det träningsdax!
Hoppas att ni har en trevlig semester föresten!





Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2012-01-13 @ 00:00:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0