Lite tråkigt :/

Det är lördagkväll. Jag sitter hemma. Visst låter det tråkigt? Eftersom Robin är i Helsingborg så blev det inte så mycket planer för helgen, mer än jympa då... Sitter och tragglar just nu, och ärligt talat så är det ingen höjdare för just nu känns det helt oövervinnerligt. Det känns som att det inte finns en chans i helvetet att jag kommer att lära mig allt utantill.
Men jag tror inte att jag kommer att lära mig någor mer idag så jag funderar på att ge mig ut en sväng. Riktigt härligt väder nu!

Och vet ni?
Snart får Malin och Tony en liten bebbe :). Dek kan ske när som helst nu... Helst nu om jag fick bestämma :P.
Helst sjukt egentligen - att det finns en liten bebis där inne i magen. Kan inte riktigt förstå det. Hur allt kan vara så uttänkt :). Att det verkligen fungerar så. Det är djupa gjejor det här :D.


Men nu får det räcka för idag... Ska försöka komma på något som jag kan hitta på ikväll :)
Och imorn ska mamma och jag på loppis :). Kanske kan göra nåt fynd :)



 

Kommentarer
Postat av: Superduperanonym!

Och snart kommer du få uppleva det själv! ;)

2009-07-25 @ 22:00:21
Postat av: Lina Wikingsson

Snart skulle jag nog inte vilja säga. Men nångång förhoppningsvis :)

2009-07-25 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0