Minisemester i Ystad

Nu är jag och Robin hemma efter att ha varit i Ystad en sväng och hälsat på alla semesterfirare där.
Det var riktigt skönt att komma iväg lite, även om det bara var ett par dagar.
Vi tjejer shoppade lite inne i Ystad och spelade lite minigolf medan killarna gjorde ett tappert försök till att fiska. Det gick väl lite sisådär med det :)
Men det var trevliga dagar även om det inte var något badväder.
Det var i alla fall tillräckligt fint väder för att gå en sväng på kvällen efter att vi hade grillat.


Vätskekontroll
 
Robin, Mamma, Mathias, Magnus och Pappa




Karin tyckte nog mest att vi var dryga som skulle pausa


Men nu är vi som sagt hemma igen. Imorn sticker Robin till Smögen med sin familj, men eftersom jag jobbar så stannar jag hemma. Men det är bara en vecka kvar till semester nu :) Woho!
Så denna veckan ska jag till stor del tillbringa nere på friskis&svettis, när jag inte jobbar givetvis :). För denna vecka ska jag bli helt klar med mitt pass så att jag kan koncentrera mig på att träna in det sen. Ska bli så skönt när allt detta är över... Men nu är det som det är...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0