Ny vecka; mer jympa och vad som verkar vara början till en förkylning...

Då var det måndag igen och dags att återvända till jobbet efter en riktigt skön långhelg. Firade mamma som fyllde 48 år igår och på fredag blir det riktigt kalas med grille förhoppningsvis (om vädret nu tillåter...). Robin åkte igår morse så jag hade hela förmiddagen för mig själv :). Läste och tittade på tv och hade gott i soffan innan jag stack hem till mami.

Blev lite irriterad idag på jobbet med eftersom nån har slarvat bort min ansökning om tjänstledighets-lapp som jag lämnade in för ganska många veckor sen. Så nu är jag schemalagd när skolan börjar och det finns tydligen inte en själ på hela företaget som kan ersätta mig under en dag. Blir man trött eller? Så nu måste jag förmodligen jobba när skolan börjar :(. Men jag hoppas att de löser det på något sätt... Det är ju som sagt inte mitt fel att dom slarvar bort viktiga papper.
Och som pricken över iet så hade Robins familjs kattskrällen bajsat på mattan när jag skulle ge dem mat efter jobbet. Höll på att kräkas kan jag lova! Har tagit på mig att vara kattvakt och blommvattnare nu när de är och gottar sig i Smögen. Jag är inte alls avundsjuk, för det är ju inte mitt favoritställe i hela Sverige... Haha :)

Nehe, nu måste jag fortsätta med jympan... Har kommit en bit på väg nu...
Hade tänkt åka ner till Älmhult och träna i jympahallen, men jag håller på att bli förkyld. Ont i halsen, huvudet och täppt i näsan. Fast det är klart, det var ju nån snubbe i Växjö med de symptomen som tydligen hade smittats av svininfluensan. Så vem vet, det kanske växer ut en knorr lagom till helgen :D.
Nöff!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0