Sommarfest :)

Måste ju besrätta lite om sommarens stora händelse här i trakterna. Festen som Enegrabbarna ordnade i Enerborg - som alltså gick av stapeln nu i fredags. Fest med sommartema var det och alla hade gjort sitt yttersta för att leta fram sina sommrigaste kläder och accessoarer. En del spexade till det lite extra, medans andra nöjde sig med vanliga (somriga) kläder.
Vi började kvällen ute i Degerön hos nypan. Där grillades det, spelades kubb, gris och ring of fire. Vissa gick in så hårt för att vinna så att byxorna sprack - men så går det när man väljer byxor som är nån storlek för liten ;).
Hur som helst så var det en väldigt trevlig kväll som bjöd på många skratt - både med och åt folk.
Så jag tänkte faktiskt bjuda på ett par bilder.


 
Erik spelade gris och spräckte sina snygg-shorts.

Jag tror inte att den här bilden behöver någon närmare förklaring...
Lägg märke till att både Marin och Ia verkar se upp till Emil fruktansvärt mycket!


Fulaste killarna på stället - Robin och Emil


Jag och Stefan - som jag lyckades norpa åt mig precis när vi skulle åka hem :)

Försöker Emil härma Captain Mogan reklamen? Många fina sommartyper på ett ställe är det i alla fall...

Ni ser att det var en lyckad fest va? :D



Idag sålde jag min hultsfred biljett också föresten. Skönt! Vet att ni kommer att få jätteroligt tjejer, men jag tofflar och stannar hemma och jobbar - tar min semester om två veckor istället! Härligt!
Och lite minisemester blir det till helgen  för då åker jag och Robin ner till Ystad och hälsar på mamma, pappa och Karin som hyr en stuga där tillsammans med Ingrid & Magnus och Anna. Hoppas på fint väder så att man kan ligga på playan ett par timmar. Diö havsbad är ju inte mycket att hurra för ;). 
Annars är det jobb och Friskis&Svettis som gäller. Var nere på Friskisfabriken och spelade in det sista av min musik idag. Har lagt typ 10 timmar på det  nu - vill ju få det perfekt! Så nu börjar det faktiskt närma sig lite. Har ju min diplomering den 3 augusti kl. 17.00 i Friskisfababriken. Då är det fritt fram att komma dit och jympa, gratis är det också :)
Så Välkomna!

Nu gott  folk börjar det närma sig läggdags så det blrjar bli hög tid att avrunda det här inlägget. Vi ses och hörs - även om det kanske blir lite långt mellan inläggen här i bloggen.


Go'natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0