Knep och knåp!

Nu har jag börjat så smått på mitt lilla jympa pass. Vet inte hur många timmar jag satt och letade musik efter skolan och jag har bara bestämt mig för 4 låtar. Och inte ens de är helt spikade...
Det kommer att ta tid det här... suck...
Men nu när skolan slutar så kan jag lägga lite mer krut på det här...
Det är ju bara två dagar kvar i skolan nu. Känns konstigt att börja jobba igen, för ärligt talat så är jag inte alls sugen på det. Det ska visserligen bli skönt att tjäna lite pengar igen, men jag går hellre i skolan än att jobba :)
Det känns lite lagom sådär att gå tre dagar i veckan och att vara ledig resten.
Passar mig perfekt! :D

Jaja, det är ju en hel vecka kvar så det är ingen idé att fundera över det. 
Nu ska jag sova... Är trött och alldeles för mätt. Vi gjorde grillspett innan och då kan man ju inte sluta äta :P
Men imorn, då ska jag ut och springa :)
Jag lovar! :D
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hör av dig om du vill ha springsällskap!

Jag ska också ut imorn tänkte jag! :)

2009-06-01 @ 22:51:27
Postat av: Fia

det var jag som skrev det andra med, namnet försvann nånstans. :P

2009-06-01 @ 22:51:59
URL: http://fiagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0