Det var det...

Sista provet avklarat för denna terminen och nu är det snart sommarlov!
Om man nun kan kalla det för sommarlov när man ska jobba hela sommaren?
Fast jag ska faktiskt lyxa till det med 2 veckors semester tillsammans med Robin och om vi får som vi vill så åker vi till Smögen då. En helg i alla fall :)
Nu är jag alltså hemma igen.. Det blev en riktig snabbis i skolan idag eftersom vi skrev prov.
Drog på bikinin så fort jag kom innanför dörren, men får nog passa mig lite idag. Med solen alltså... Börjar redan skifta ganska mycket i rött så det får nog bli skuggan nu.
Funderar på om jag skulle ta och börja med mitt jympapass lite... Välja lite låtar och så.
Det låter som lagom ansträngande att ligga i skuggan och fila på det :)
Men jag väntar nog ett par timmar till Robin har börjat jobba så får jag vara ifred ;)


Hann ju inte berätta så mycket om lördagskvällen igår, var ju tvungen att åka till farmor och farfar (vilket slutade i punktering föresten.. men det är en annan historia. Glad över att pappa var med var jag i alla fall. Och att det inte var min bil :P...)
I alla fall....
Förfest var det. Vi blev inbjudna till Lexanders kusin Fredrik som bor i Ljungby. Det var ju smidigt och bra med gångavstånd.
Det spelades en hel del kubb, ölpyramider byggdes och jag fick lära mig att spela fuck the dealer.
Det kan ju inte bli annat än bra. Men den där Mintu Black-shoten skulle jag ha hoppat över. Men fan vad det hetsades!
Så jag fick ju dricka helt enkelt...


Lite bilder från förfesten...



Kort på segerfotograferandet. Alla ville dokumentera att vi vann :P



Sådana här kort hittade jag massor av i kameran.
Vissa mer seriösa än andra...



som sagt...



ser ni hur jag njuter? :P



Tillslut var det i alla fall dags att ge sig ut i Ljungby. Vi var alla ute efter mat! :D
Så efter ett besök på en pizzeria var vi mätta och glada och redo för en kväll på Garvaren.
Och roligt hade vi. Även om det inte riktigt blev så som jag trodde... Men lite tequila med Johanna och Maja i baren (som vi dessutom lyckades pruta på!) fick igång kalaset! ;)
Och som man säger i Eneryda...
Det man inte minns har inte hänt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0