Diödagen, studenter och kort hår

Det har varit ett par intensiva dagar nu ska ni veta. I torsdags var det först jobb 7-16 och sen vidare på Fannys student i Urania. Det var väldigt trevligt, men folk gick tyvärr hem lite väl tidigt... Men inte vi! Alice hade letat sig upp från Helsingborg så hon och jag satt och pimplade vin hela kvällen. Inte så smart kanske med tanke på att jag började jobba vid tio i sju på fredagen. Det var verkligen jättekul att träffa Alice igen, det måste vara ett par år sen sist? Men som sagt, allt vin straffade sig dagen efter då jag försov mig. Vaknade vid 10 över sju och insåg att jag skulle ha börjat jobba vid 10 i sju... Måste ha stängt av alarmet i sömnen... Inte farligt pinsamt skulle jag vilja säga. För jag försover aldrig mig . Aldrig!
Fredag innebar, förutom sen ankomst till jobbet, ännu mer student. Nu var det dags för Ola, Owe the Krut, att lämna skolvärlden och ta studenten. Det blev en liten trevlig sammankomst i klubbstugan på Enevallen :).

Och gårdagen vet ni ju hur den blev :).
Men logdansen, som inte var någon logdans i år, var fruktansvärt misslyckad! Hur kan man lura dit ett band som kallar sig för Gubbröra? Musik från 60-talet som ingen någonsin hade hört innan? Vi åt en korv och sen gick vi hem igen...

Men nu mina vänner är det Bones :)



 

Kommentarer
Postat av: Jessika

HAHAHAHAHA, Gubbröra! :D tycker synd om er ;) haha. vänta, är det inte en maträtt eller något som heter så..? det låter gott iaf.

2009-06-15 @ 01:36:36
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

HEJ HEJ KÄRA LÄSARE OCH BLOGGARE , NI MISSAR INTE MIN TÄVLING I BLOGGEN NU VA ?



HA EN TREVLIGKVÄLL :)

2009-06-15 @ 01:39:38
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0