I´m in Love!

Mitt hjärta smälte idag!
Det kan man lugnt säga :)
För idag var jag, mamma, Karin, Emelie och Mona i Kungsbacka och tittade på Lagottovalpar.
Karin har ju, efter 14 års tjat, äntligen lyckats övertala mamma och pappa till att köpa en hund. Och jag tror att hon var i himmelriket idag. Jag trodde nästan att hon skulle börja gråta när Sylvi kom in med en korg med fyra små valpar i.
De var så små, så små...
Och visst var det svårt för dem att välja, de såg ju nästan likadana ut. Och eftersom de var lite för små så gick det inte att se så mycket personlighet hos valparna.
Och jag blev förälskad i en tuff liten Westie-kille som struttade runt där. Tyvärr tycker jag inte att de är så fina när de blir stora... Men vilken liten kille! Tuffast i världen trodde han :)




Lagottovalpar 3,5 vecka gamla



Karin i himmelriket :)


12 veckor gammal valp                Den här blev det tillslut :)



Nu ska jag snart sticka bort till mor och far, ska våldgästa dem lite ikväll när Robin har sina kompisar hemma.
Jag ska dessutom var fyllechaffis ikväll, inget rödvin för mig alltså ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0