Inget regn i Diö!

Här är det minsann alltid solsken! :)
Fast det börjar mulna på lite nu, men än så länge inga mörka regnmoln.
Men vilket ösregn jag hamnade i när jag körde hem från Alvesta! Fick vattenplaning och trodde att jag skulle köra av vägen... Men van förare som man är så klarade jag ut det galant ;), om än med hjärtat i halsgropen :P.
Det var allt lite läskigt...

Vet ni vad vi fick reda på idag föresten?
v. 47 blir det troligtvis klassresa till Litauen. Då ska jag försöka sköta mig lite bättre... :)
Men jag ser redan fram emot detta :D

Nu ska jag titta igenom de nya böckerna vi fick idag, och slänga ett litet öga på ett gammalt topmodel-avsnitt.
Och kanske läsa lite bloggar också. Tur att man är tjej ;)


Sen ska jag springa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0