Inspiration!

Vi hade bestämt att vi skulle åka till Älmhult när Robin slutade jobba idag. För att köpa lite studentpresenter och så.
Robin tyckte att vi skulle passa på att äta lite lunch i Älmhult när vi ändå var där och det var jag inte sen att tacka ja till.
Hur som helst så ville Robin äta på Ikea (vet inte varför, jag tycker då inte att maten är någon höjdare där...) och gissa om jag blev lycklig när vi kom dit och upptäckte att det var REA!
Inte för att vår ekonomi tillåter några impulsköp på Ikea just nu, men det sunda förnuftet försvinner från min kropp så fort jag ser Ikea-skylten. Så som ni kanske förstår så blev det en hel del handlat, men bara billiga saker som tur väl var.
Så nu har jag hållt på och pysslat här hemma hela eftermiddagen. Vi ville göra om lite i hallen för den var ganska skittråkig faktiskt.


Och så här blev det...
 

Visst blev det fint?
Kan verkligen rekomendera att sätta upp såna här tapet-filmer (klistermärken) om man vill pigga upp lite fula tapeter.


 


Köpte en fin lampa till vardagsrummet också och fixade i ordning med lite(?) ljus.
 
Det blev faktiskt himla bra tycker jag :)


Nu ska jag slänga mig i soffan och slappa lite, och vänta på att Robin ska komma hem så att vi kan äta lite glass.
Jag ska döda Robins Ben&Jerry-fördomar.
Han har nämligen en teori om att ingen egentligen har smakat Ben&Jerry glassen utan att alla säger att den är så god för att alla andra säger det.
Men nu ska jag minsann visa honom! :D
Ben&Jerry Cookie Dough :)


Och imorn ska vi kolla på hundvalpar :)





 


Kommentarer
Postat av: Malin

Blev ju kanonfinte med blomman på väggen :)



Vad för hundvalpar ska ni kolla på? Den som dina föräldrar ska ha?



Kram

2009-06-05 @ 21:30:09
URL: http://lelle86.blogg.se/
Postat av: Anna W

Ben & Jerrys är ju sjukt gott :) Robin har fel, helt klart!

2009-06-05 @ 23:48:33
Postat av: Fia

Blev skitfint! :)

2009-06-07 @ 14:42:22
URL: http://fiagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0