Jobb...

Idag var första dagen tillbaka på jobbet. Konstigt att det är så lätt att gå tillbaka till de gamla spåren igen. Kändes knappt som att man har varit borta ett år. Inte för att jag hade väntat mig något annat....
Men det känns faktiskt ganska bra. Jag har ett jobb och det får man väl vara mer än nöjd med i dessa tider.
Ett jobb med massa trevligt folk dessutom :)
Så det funkar fint.

Mamma och Pappa var här nyss också... Bjöd dem på lite kaffe och snackade lite. De firar 20-årig bröllopsdag på onsdag så vi ska dit och fira lite då :). Och äta lite tårta kanske? :P
Ja, där ligger man i lä. 20 år.

Imorn ska jag och Therese från Diö samhällsförening ner till Trend House och prova ut mina kläder till Makeovern. Det känns inte så lite konstigt det här ska ni veta. Att helt lämna över sig i andras händer... Mest nervös är jag såklart över håret. Men så länge jag inte blir riktigt korthårig så ska det vara lugnt tror jag. Man vet ju inte alls vad man kan vänta sig... Och idag fick jag veta att jag inte kommer att få se mig i spegeln under tiden. Det kommer alltså att bli världens chock för mig när det är klart! Tur att man har ett starkt hjärta :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ligger kanske i lä i jemförelse med att de varit gifta i 20 år men för er ålder ligger ni ju ändå biten före alla andra i vår ålder när det gäller tiden man varit tillsammans :P Hur många år är det nu, 6?:)

2009-06-15 @ 09:58:58
Postat av: Lina

Visst är det så att vi ligger en bit före många andra, men jag kan inte hjälpa att jag blir lite imponerad av människor som lever hela livet tillsammans - även om det är det vi alla strävar efter. Fem och ett halvt år för att vara petig ;). Trevligt att du kommenterar men ännu trevligare om du skriver namn nästa gång :P Kram!

2009-06-15 @ 20:42:43
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0