Klädprovning :)

Har jobbat hela dagen, men det känns ändå som att det har hänt en hel del...
På lunchen stack jag ner till Älmhult för fotografering på Friskisfabriken. Mitt ansikte kommer snart upp på väggen där :)
Fick också prova ut alla kläder som jag kommer att få sen när jag klarar diplomeringen (som förövrigt kommer att vara den 3 aug kl. 17.00 på friskisfabriken. Kom gärna dit och jympa med mig! :)...), Så nu är allt det fixat och klart. Röd-Vit kommer jag att bli, för så ser den nya kollektionen ut :)
Det var ganska snårigt att hinna med detta på lunchen så jag kom faktiskt 10 minuter för sent tillbaka till jobbet. Fruktansvärt olikt mig! Men just därför så kände jag att det inte gjorde så mycket :)
Fick stressa hem efter jobbet för jag skulle åka med Therese till Trend House för att prova ut mina kläder till lördag. Jag tänker inte säga vad det blev för något... Det får ni se på lördag vid halv tre-tiden ;). Det kommer att bli svincoolt i alla fall :P

Och glatt överraskad blev jag när jag upptäckte att skattepengarna hade trillat in på kontot. Helt plötsligt känner jag mig lite rik :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som att du haft fullt upp idag :)

Inte fel det.. Är nyfiken på makeovern.. Men får väl hålla mig till lördag.. Har ni andra planer på lördagen eller? Vi ska nog hålla oss i diö-trakten den dagen är det tänkt :)



Hade gärna kommit o gympat med dig den 3/8, men tror att jag har en liten knodd i magen som antingen väntar på att komma ut eller kanske redan har kommit ut,.. ? Häftigt att tänka så :)



Puss&kram

2009-06-09 @ 19:32:53
URL: http://lelle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0