Lite blogginlägg...

Kan endast förklaras med att det är så fint väder... Jag får lite dåligt samvete av att sitta inne när solen skiner så här.
Så ikväll tog jag och Robin en liten tur med båten, hade hört lite rykten om att kantarellerna börjar komma ute på öarna så vi gav oss ut på jakt. Men ingen lycka idag, vi är nog lite för tidigt ute. Fast det kan ju vara så att  vi letade på fel ställe också.. :)
Det var i alla fall skönt att komma ut på sjön lite.

 

(bilden är från förra sommaren)


Annars så vet ni ju vad jag sysslar med... jobb, jobb och jobb. Men nu får man lön för mödan, fick lönelappen idag och det är alltid trevlig läsning. Mer sånt!
Men nu får det vara nog för idag, ska dricka mitt te och sen gå och lägga mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0