Makeover, haha!

Jag är numera anmäld till Makeovern på Diödagen.
Det går ut på att man först visar upp sitt gamla jag på scenen för att sedan bli bortskickad till Aqua Spa för en total makeover. Det ska klippas, färgas och sminkas. Efter det blir man stylad av tjejerna på Trend House och sen blir det uppvisning på scenen igen.
Det är ju givetvis inte säkert att jag blir vald som offer (?) men nu är jag i alla fall anmäld.
Det var tydligen ingen som var frivillig än och folk hade tydligen börjat tjata lite på mamma att hon skulle anmäla mig.
Tycker folk alltså att jag behöver en makeover? Eller tror dom att jag är den enda som är tillräckligt lurad för att gå med på något sånt här? Jaja, det kan ju bli spännande om man nu blir uttagen... :)

Anmäl er ni också! :D




Imorn är sista dagen i skolan... och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0