Makeover!! :) :)

Nu sitter jag hemma. Makeovern är färdig men jag måste vänta til klockan 14.30 innan jag får visa upp mig.
Jag har blivit klippt och färgad och makead och fått fina naglar och grymma kläder. Ni anar inte hur ompysslad jag har varit idag! Och det har varit så roligt! Och spännande! Och nervöst! Att sätta sig där i stolen hos Lotta och inte ha ett skit att säga till om. Men det blev bra, det blir det alltid när Lotta klipper :)

Så, om ett par timmar är det alltså uppvisning. Folk har fått se "före"-bilden som har suttit upphängd på hela området. En bild på mig, osminkad och väldigt "naturell". Ni kan ju få se bilden föresten...


Före



"Efter"-bilden får ni se senare, mitt utseende är ju fortfarande på det hemliga stadiet ;)
Nu tror jag att jag ska börja få på mig kläderna :)


Kom och titta vid halv tre-tiden! Då är det stora avslöjandet! :D   





Kommentarer
Postat av: Maja

Lina, jag vill se =) lägg ut bild, jag gick ju hem halv två =)

2009-06-13 @ 14:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0