Midsommar

Nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg så det börjar bli dags igen. Har inte riktigt haft tid de senaste dagarna och det har väl i ärlighetens namn inte funnits så mycket att skriva om.
Det har varit jobb, städning, handling, fika hos mamma och pappa och lite annat smått och gott.
Men nu är ju i alla fall midsommar avklarad så jag tänkte att jag skulle berätta lite om det :)
Vi var ju som sagt ute i Kistiga hos kusinvitamin Andreas (tror att jag har skrivit det innan?) och det hela börjades med lite fotbollstittande. Jag satt mest där och kan väl inte påstå att jag tittade särskilt mycket... Faktum är att jag inte ens vet vilka som vann, och då satt jag ändå framför tvn hela matchen, haha. Jag är ett hopplöst fotbollsfall. :D
Sen blev det lite brännboll, och vi kan nog vara överens om att domaren var mutad, men det var roligt ändå :)
Det blev även grillning och fest ute i partytältet, men eftersom jag var nykter så blev det inte så mycket party för min del...
Men det var ju själv valt som sagt :)


Midsommar i bilder:

Laddar inför brännbollen i Boön



Midsommarflickor


På altanen i Kistiga Gläntan


Olly, Nypan, Simon och Jonne :)


Bilder lånade av Evelina http://ejal.blogg.se/


Hur som helst så kan midsommar sammanfattas som en trevlig kväll med trevligt folk och väldigt god mat och tårta.
Men tro inte att festen slutade ute i Kistiga, många åkte till Ola och Sara och fortsatte festen där. Robin bland annat, men jag åkte hem... Kände att det räckte så.
Men lite arg (och orolig) blev jag när Robin inte hade kommit hem på morgonen.. Han hade inte ens skickat ett sms och talat om var han var. Va fan liksom! Det visade sig i alla fall att han hade sovit hos Elin, men ändå, ett sms kan man väl begära?


Nu blir det en lugn kväll, Jonathan Hyss är här och umgås med Robin så det blir nog lite filmtittande ikväll :)
Det måste vara tre år sen vi träffade honom sist så det är kul att han ville komma hit och fira midsommar med oss.
Så Robin lyckades övertala honom att stanna en natt till och sova hos oss.
Trevligt, trevligt :)


Hoppas att ni alla hade en trevlig midsommar!






Kommentarer
Postat av: Olivera

Tack för gratulationen :D Nu ska vi ut och röja, inga mer hemmakvällar. Har hela sommaren framför mig. Klart vi ska ta det! Man måste ju komma ut i smeten nu ;D

2009-06-21 @ 23:08:23
URL: http://initialized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0