Sommarpresent :)

När jag fick veta att skattepengarna skulle komma i förra veckan så bestämde jag mig för att köpa en sommarpresent till mig själv. I själva verket så hade jag nog köpt det ändå, men nu kunde jag motivera mitt köp lite bättre :).
Jag är lite svag för det där med nät-shopping nämligen och jag har länge trånat efter ett par skor på H&M. Nu var det dessutom rea så det blev en hundralapp billigare. Och så får det ju inte gå till så jag passade på att klicka hem en bikini till, även den på rean så det blev en riktigt bra beställning :)



Det får bli midsommar-dojjorna det här :)



och bikinin får jag använda när jag inte badar i äckel-möckeln...



Så idag hade paketet alltså kommit :D. Det är ren lycka vill jag lova!
Dessutom passade allt perfekt :) 
(eller ja, så perfekt som en bikini nu kan sitta på en blek och operfekt kropp ;)...)
Men glad blev jag i alla fall...

Och vad som gör mig ännu mer glad är att jag i princip är klar med alla låtar till mitt jympa-pass. (Fast jag kommer väl hinna ändra mig tusen gånger innan det är färdigt...suck...)
Så nu får jag väl börja fixa med lite rörelser också. Det går framåt i alla fall, och det är skönt!
Nu ska jag sova, börjar vid sex imorgon också. Men jobbar bara till fyra i alla fall och då är alla mina extratimmar klara! :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0