Sovmorgon :)

Det var inte alls meningen egentligen. Jag hade faktiskt ställt alarmet på kl 8 men när den väl ringde så var jag inte alls redo för att gå upp. Hade tänkt vara duktig och ge mig ut och springa då, men träningsvärken jag har idag är inte att leka med. Speciellt i rumpan, ajaj! Jaja, det får bli lite senare i stället.
Jag får nog börja gå lite mer på de där skivstångspassen, för det var riktigt jobbigt (och då mesade jag ändå med vikterna...)
Nästa gång då jävlar! Jag fick höra att jag hade bra teknik så nu är det bara att lassa på med kilon ;)

Nu måste jag fixa i ordning mig lite, det funkar inte med gamla mjukisbyxor och glasögon om man ska till Älmhult :P
Det är studentprestent-köpardax :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0