Tjejkusiner :)

Vi har haft lite myskväll här nu. Jag, Karin och Anna. Robin fick vara med en liten stund, men när vi började prata om vilka (tjejiga) filmer vi skulle se så bestämde han sig för att åka på fest i Eneryda. Men innan dess hann vi med lite smått och gott vi fyra. Vi spelade kort, minigolf och åt lite god mat. Tror ni att Robin var odräglig när han vann både kortspelet och minigolfen eller?
I alla fall...
När Robin väl hade stuckit så satte vi på filmen The Notebook - herregud (!) vilken bra film! Varför har jag missat den?
Så romantisk och sorglig och helt... helt underbar.
Inte fullt så underbar var fotbollen idag. 8-1, vafan liksom! Vad hände?

Men nu mina vänner är jag fruktansvärt trött, började jobba vid sex idag så det kanske förklarar en del.
Så nu ska jag krypa ner i sängen - och ja, jag har fortfarande mitt duntäcke. Jag tänker inte byta i första taget :)
Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Anna

tack för en mkt trevlig kväll :)och ja, the notebook är verkligen underbar!

2009-06-28 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0