Sleten...

Sitter och halvsover i soffan nu, för jag är så jäkla trött! Jag fattar inte hur jag kan vara både morgontrött och kvällstrött. Brukar man inte vara antingen eller?
Fast jag har alltid varit en trött människa. När jag var mindre sov jag hela dagarna på helgerna utan problem och det var innan den tiden då man började vara ute och svira :P. Jag är kroniskt trött helt enkelt. Och det kanske kan verka som sak samma ifall man börjar jobba vid sex eller sju, men den timmen är guld värd för mig. För det är då jag sover som allra bäst. Ni kanske kan förstå att det börjar ta knäcken på mig det här? Och jag beundrar verkligen er där ute som har obekväma arbetstider och börjar jobba i ottan. Tur att det finns människor som trivs med att jobba så, för en sak är säker - att gå upp innan tuppen är inget för mig!
Så det är fruktansvärt skönt att kunna säga att mina fem timmar nu är avklarade :)
Så nu är det bara en dag kvar till midsommar och jag tror att det kommer att bli väldigt trevligt i år. Fast jag har lovat att vara chaffis :) Men vem behöver alkohol för att ha roligt? haha
Kul är det att Andreas har fixat ihop lite midsommarfirande. Frågan är bara vilket väder det kommer att bli? Vi ska ju trots allt sitta i partytält...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0