Vet ni vad?

Nu släpper jag det här! :)
Det här ska bli en fantastisk sommar! Trots allt jobb och att jag förmodligen inte följer med till Hultsfred....
Och att det inte blir något Smögen.
Men det ska fanimej bli en bra sommar!
Det är ju sommarlov nu, och trots allt känns det lite bra i alla fall. Jag ska jobba och tjäna pengar och jag vet att även om det inte är särskilt lockande att gå tillbaka till ett jobb som jag hade hoppats på att komma ifrån så kommer man in i det snabbt igen. För är det något jag kan göra i sömnen så är det att sätta ihop en rullstol!
Men nu ska jag vara glad i alla fall. Hela sommaren lång!
Jag behövde bara ett par timmars depp för att komma fram till det :)

Nu ska jag snart sticka.. och det här ska bli en fantastisk kväll!
För nu är det sommarlov :D





Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är detta? Inget Hultsfred o inget Smögen? Varför blev det inte så?



Ingen idé att deppa - sommaren kommer att bli kanon iaf :D

2009-06-04 @ 06:19:35
URL: http://lelle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0