Älmhults-tema

Idag pysslar jag med Älmhults-temat som ska ut vecka 14. Det har blivit mitt område :). Så idag är det utskick som gäller och sen är det bara att börja ringa runt...
Det känns som en bra dag idag, tycker jag.
Robin är nere i Malmö och fixar med handen och jag börjar ladda inför lördag och fjällen.
Behöver dessutom inte köra dit (tack gode Gud!), det var tydligen ingen som vågade åka med mig :S. Eller Robin vågade inte rättare sagt :). Men det gör mig inget :).

Fick höra från Malin att de ha lyckats sälja sin bostadsrätt också, väldigt goda nyheter! :)

Men nu gott folk är det jobb som gäller!



Kommentarer
Postat av: Malin

Japp, skönt att vi fick den såld :)

Känns kanon!



Vem ska köra er bil då? Elak Robin är som inte vill åka med dig ;)



Längtar till lördag - ska bli skoj!! Kram

2009-03-16 @ 12:03:27
URL: http://lelle86.blogg.se/
Postat av: Lina

Er far pratade om att han kunde köra vår bil, eller i alla fall byta av mig på vägen :).



Längtar också! Iiihhhh! :)

2009-03-16 @ 12:50:41
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0