Det börjar gå mot sitt slut...

Näst sista dagen på praktiken är det idag. Både tråkigt och roligt...
Jag trivs så bra med folket här och jobbet är helt okej det också, så det känns lite konstigt att inte komma hit mer. Det känns som en självklarhet nu. Men det ska ju givetvis bli skönt att vara ledig en vecka nu, och att sen komma tillbaka till skolan och träffa alla :).

Förmiddagen kommer att spenderas i Moheda med Åsa, skönt att komma ut och röra sig lite när det är sånt fint väder.
Solen hinner ju försvinna till jag kommer hem så det gäller att passa på.

Gårdagen gick åt till att tvätta och börja packa så smått... Vet ni förresten hur mycket packning det blir när man packar vinterkläder och allt som behövs? Väääldigt mycket. Robin fick påminna mig om att vi faktiskt ska ha två till i vår bil och att de förmodligen också har lite packning :). Men termobrallor och kängor och sånt tar ju mycket plats!
Ikväll måste jag bli klar med det där i alla fall... Imorn är det kalas som gäller och då blir ingen tid över :)



Jag var nära att plocka fram skinnjackan idag med förresten, jag har saknat den...
Men det är lite väl kyligt än...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0