Fika :D

Det där nya livet som jag skulle påbörja den här veckan har i ärlighetens namn inte gått jättebra...
Reporter-Thomas stack iväg och köpte wienerbröd till kaffet och jag är ju ett fika-freak så jag kunde inte tacka nej. Men jag tänkte att det är ändå ingen idé att börja nytt liv denna vecka, det är ju ändå kört när vi åker iväg på lördag. Och kalas på fredag dessutom... Så efter mycket noga övervägande så har jag bestämt att jag kör på den hälsosamma vägen när Klövsjö är avklarat :). Den veckan ska jag ju dessutom iväg på kursen och det blir en hel del träning... För det börjar verkligen bli dags att ta tag i det där... Så att man är redo för beach-09 :) :)
Jag har ju dessutom en ny bikini som borde dyka upp i brevlådan framåt april. Det ser vi fram emot! (kanske inte, vid närmare eftertanke...)



Full med wienerbröd är jag i alla fall, gott var det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0