Grattis Robin!

Vaknade i morse och rullade över på Robins sida av sängen och sa grattis, då fnittrar han till och säger;
- Ja just det, jag fyller ju år. haha.
Hur i hela fridens namn kan man inte komma ihåg att man fyller år? Det är nästan dödsstraff på sånt...
Och så skule jag fixa frukost till honom, men han ville inte ha! Jäkla sätt! Jag som hade ställt klockan tidigare och allt :) Ett paket fick han i alla fall, och ett par skor. Men dom fick han för nån vecka sen...
En lila pikétröja köpte jag till honom, svinsnygg tycker både han och jag :)

Och förresten... Han la märke till att jag hade bytt gardiner igår :). Ibland samlar han plupoäng :).

Ikväll blir det Taco-kalas, vi tyckte att det var passande med tanke på att vi i princip lever på det :)
och det brukar jag minsann få höra i skolan! :D 

Och imorn: Semester!!!

Det blir en bra helg! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0