"Imorse var man ju (o)nykter men nu börjar det ordna till sig"

Nu äntligen börjar mitt liv ordna upp sig. Ni fattar inte hur jag har mått idag! Men eftersom det var ganska så självförvållat så kan jag inte direkt påstå att det har varit synd om mig :).
Eller jo.... Lite synd om mig var det faktiskt.
Så, hela söndagen har gått och inget har jag fått gjort. Det börjar bli dags att ta tag i livet igen nu... Jag har varit alldeles för lat på sista tiden. Det är inte okej...


Så hörrni, imorn börjar det nya livet. Haha. 

Nu är det förövrigt Beck på tv - en film som jag för en gångs skull inte har sett innan.
Jag börjar också bli sugen på att titta på Aristocats igen, det var länge sen sist. En riktig gammal favorit :) 



Imorn tillbringar jag dagen i Ljungby - vilket kan komma att innebära en del bloggande mellan varven. Håll utkik! :)



♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0