Klövsjö i bilder :)

Dessa två bilder får sammanfatta veckan i Klövsjö. Jessika på längdskidor var veckans absoluta höjdpunkt. Och givetvis fanns det fler roliga moments :). Visste ni till exempel att alla tanter på längdskidor heter Leif, eller att alla som står längst fram i kön heter Viktor? Det går dessutom en massa rykten om både det ena och det andra... :)
Jessikas filosoferande angående varför godis ofta ser ut som djur, är annu en sak som kommer att sitta kvar på minnet ett bra tag till...
"Vem vill egentligen äta något som ser ut som ett djur, vem kom på att man skulle göra det?" (Jessi)
"Pratar du fortfarande?" (Malin)
"...och med vem?"
  (Jag)
Har ni förresten tänkt på att Jessika ofta är inblandad i alla konstigheter som sker?

Och dessutom blir bilen rolig när det är jag som kör.
Har ni lekt gissa kändisen? En gammal trogen billek.
Vanligt förekommande på väg till och från Liseberg med en viss Carolina Jönsson.
"Är det lars-åke "babsan"? Eller en politisk fånge?"

Nu svävade jag ut lite utanför ämnet här, och jag är medveten om att ni inte kommer att fatta en smack av detta inlägg, det är ju så med interna skämt. men det är också de som är roligast.
Ha tålamod, jag ska nog lära mig att blogga så att ni förstår så småningom ;)


Jessika och granen :D
"Bygger du koja där eller?" hahaha



Ser ni att Robin försöker se lite hård ut?
och att jag ser ut som en fluga från yttrerymden i solglasögonen?
:)
men jag ser ju glad ut i alla fall ;P



Godnatt kära vänner!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahahaha!!

Bilden på Jessi är ju underbar :)



O jag tycker ni är hur söta som helst :)

2009-04-01 @ 16:28:46
URL: http://lelle86.blogg.se/
Postat av: Fia

Robin ser stenhård ut. ;)

Och du är minsann lika fager som vanligt! <3

2009-04-02 @ 12:43:44
URL: http://fiagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Jessika

Haha, vad är det för nonsens!? jag är väl aldrig inblandad i konstigheter. Och vem vill äta djur? Fortfarande lite INSNÖAD på det ;p (ojojoj vad vitsig man kan försöka vara)



vackra bilder också!

2009-04-04 @ 11:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0