Lammhult :)

Dit ska jag idag. Det är ju inte varje dag man åker dit, tacka gudarna för det kanske, haha :).
Jag ska följa med säljar-Åsa och reporter-Thomas dit på en massa kundbesök för det är snart dags för ett Lammhults tema i tidningen :).

Ikväll blir det kanske, kanske, kanske hockey. Jag tycker ju att sånt är svintråkigt, men jag får väl ställa upp för Robin :).
Han lovade dessutom att bjuda på kaffe med tillhörande chokladbit och då var jag ju såklart fast ;).
Handlas ska det göra också, det ekar i kylen hemma och så ska vi ju ha kalas för Robin hemma nästa fredag. Lika bra att börja handla redan nu :).

Träning var det igår också, väldigt skoj måste jag säga. Nytt pass och lite klurigare än det förra, så nu har vi något att bita i ;).


Och vet ni? Snart åker vi till fjällen! :D


,back to work♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0