Mycket att göra..

Har inte hunnit blogga alls denna vecka. Är i Alvesta nu på praktik och det är helt klart bättre än i Ljungby :)
Har fått ringa till lite kunder och till och med lyckats sälja en annons :). Inte bara vända papper som i Ljungby...
Nästa vecka får vi se hur det blir. Ska förmodligen vara några dagar här och kanske lite med Robban.
I helgen är det i alla fall fullspäckat schema!
På fredag blir det reunion med Moa, Ida, Emelie, Jonna, Malin, Catrin och Emma (jag hoppas att alla kommer) och på lördag är det klassfest/inflyttningsfest hos Sandra i Växjö. Det blir en bra helg! :)

Nu tänkte jag faktiskt pallra mig hem. De flesta har redan gått, så det gör nog inget om jag smiter lite tidigare jag också :P.

Träna ikväll också föresten :). Step.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0