Nedräkning påbörjad!

Nu börjar jag bli hungrig, och en HEL timme till lunch, suck!
Men det är ju fredag i alla fall och det är hur skönt som helst! Förhoppningsvis lyckas Robin städa lite idag tills jag kommer hem, så kan vi ta det lugnt hela kvällen :). Det hade varit perfekt! För dammsuga kan man ju trots allt göra med en hand :). Jag får ju inte skämma bort honom alldeles för mycket ;P.

Fick bilen tvättad igår också. Svärfar Tony kom och hämtade bilen och körde ner den till Älmhult.
Så idag kör jag runt i en skinande ren pärla. Min bil är bäst! Speciellt när den är ren, och jag inte har behövt tvätta den själv :D. 


Nu är det exakt 5 timmar och 52 minuter till jag går på helg :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0