Nu så...

Nu börjar jag få upp ångan! Det var en riktigt segstartad dag idag...
Men så är det ibland.

Har precis reserverat biobiljetter tills på lördag, Män som hatar kvinnor.
Eftersom både Robin och jag har läst alla tre Millenium-böckerna så är vi ganska sugna på att se filmen.
Jag tror att Noomi Rapache kommer att regera som Lisbeth Salander! (inga höga förväntningar här inte :)..)
Tänkte nog ta en sväng på stan innan bion för jag behöver nya träningsskor. Mina nuvarande har ju som sagt några år på nacken... och ett par skidhandskar står också på inköpslistan. Tillsammans med mycket mer, men det tillåter inte ekonomin tyvärr. Det suger att vara student ska ni veta!
men... vecka 24 börjar jag jobba :). Hej pengar! Och förhopningsvis blir det kanske lite ströjobb nu innan dess.

Praktiken rullar på, idag har det ramlat in lite annonser så det är kul. Se dock fram emot nästa vecka då det blir lite miljöombyte :).


Förresten, är det inte dags för vår nu? Det är ju trots allt mars :)


Gos!♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0