Ont i halsen...

Vad är det här nu då? Ont i halsen har jag verkligen inte tid med idag... Eller någonsin för den delen. Jag kurerar mig med massvis av te, det brukar göra susen..
Nu är jag återigen i Ljungby på praktik, får se hur det blir resten av veckan. Kanske blir det ett par dagar i Alvesta i alla fall?
Det hade varit skoj :D. 

Ikväll är det dags för träning igen, danspass står på schemat och eftersom det blev inställt förra gången så ska det bli lite extra roligt :). Och det ska ingen hals få sätta stopp för!

Idag tror jag dessutom att våren kom till vårt avlånga land. Nu måste(!) det vara slut på all snö!
(fast i Klövsjö får den gärna ligga till nästa lördag i alla fall :)..)


Nu börjar det bli dags att ta tag i det här igen...
Men det lär bli mer bloggande idag, även om jag inte har något av intresse att skriva. Ni får hålla ut! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0