Semester!

Nu befinner jag mig i Klövsjö sen några dagar tillbaka. Det har snöat som bara den i två dagar nu så vi har ännu inte gett oss upp i backarna...
Idag provade vi på längdskidor och det var verkligen svinjobbigt! 5 kilometer klarade vi av att åka, men det räckte mer än väl... Jessika åkte rätt ut i en gran och Robin stakade på med endast en stav. Det gick det också...
Bilder på Jessika under granen finns, men det återkommer jag med vid ett senare tillfälle :).
Imorn ska det i alla fall bli sol och då tänkte i alla fall jag ge mig på lite utförsåkning. Man blir ju så sugen av att bara titta på! :)

Annars har vi mest softat, grillat lite korv ute i snön och så... Riktig semester!
Det går ingen som helst nöd på mig. Fast man är väldigt trött på kvällarna...
Speciellt i lördags kväll efter att ha åkt bil i nästan 12 timmar... Jag behövde som tur väl var bara köra i 4 och det var mer än jag någonsin har behövt köra innan. Men det gick bra :)

Hoppas att ni har det bra där hemma!




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0