Suck?

Bokföring är ansträngande för hjärncellen ska ni veta... Men ganska skoj när det väl blir rätt.
Men nu la jag och Sandra ner verksamheten för en liten stund, man får ju kicka igång den ikväll igen för att få ihop den där LIA-presentationen. Jag är inte alls pepp ska ni veta! Det är apjobbigt! Och dessutom hatar jag att redovisa!
Suck!

Men jag och systeryster ska iväg och dansa ikväll iaf, och det är desto roligare :). har egentligen ingen tid för det, men det får gå ändå :). Behöver packa ihop mina grejer eftersom jag åker direkt efter skolan imorn, men det får väl bli inatt då...
Jag är förresten lite nervös inför det här med kursen med :S. Lite osäker på om jag verkligen fixar det här. Känns som att jag har tagit mig liiiite för mycket vatten över huvudet.


Nu är det dags att åka hem :)
Have a nice day!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0