Söndag

Filmen igår var precis så bra som jag trodde, och Noomi Rapace regerade precis som jag trodde. Så jag tycker verkligen att ni ska kolla på den. För den var grym!!

Jag lyckades också hitta ett par träningsskor till slut, efter att ha rännt runt hela stan :). Robin fick välja ut ett par skor han också som han ska få i födelsedagspresent. Ett par finskor :), det behövdes :).
Innan växjö hann vi med en fika hemma hos mor och far också, mums!
Och efter bion körde vi hem till familjen Peltola en sväng och åt lite gräddbullar och drack lite kaffe :).
Vesslan var där, och Ann och Kim :)


Och idag ska ni veta. Jag har varit så duktig! Städat ur varenda garderob och varenda liten låda. Det har tagit precis hela dagen, och jag är helt slut nu! Men det är väldigt fint hemma hos oss nu.

Nu ska jag titta på tv - det har jag lätt gjort mig förtjänt av idag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0