Vårtrött

Varför blir man trött så fort våren är på ingång? Det borde ju vara precis tvärt om, att man blir full med energi och så...
Känner mig som en zombie idag... vill bara komma ut från kontoret och vara ute i solen lite
Känns lite konstigt att man ska åka iväg och åka skidor nu när snön äntligen har försvunnit... Men, jag har hört att det är fint väder i Klövsjö nu också (om man ska lita på SMHI iaf). Så då kanske man kan få tillbaka sina fräknar igen. De har ju lyst med sin frånvaro i några månader nu :).


Vet ni förresten att jag snart ska på Friskis&Svettis-kurs? 1 april åker jag upp till Lillsved (Stockholm) med två älmhultsgrabbar.
Det ska bli riktigt roligt faktiskt! Och nervöst, haha :)
2-3 träningspass om dagen såg jag att det är planerat, så lite flås ska man väl få upp. Jag som inte har tränat lika mycket som vanligt dessa praktikveckor. Jag får inte ihop det helt enkelt :S.
Men, jag ska ta tag i det så fort jag kan.. Fortsätter det såhär så blir jag en liten knubbis lagom till jag ska börja som instruktör... :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0