Bloggtrassel och medeljympa

Nyss hemkommen från ett sjukt roligt jympapass och är sådär härligt mör och trött i kroppen.
Det var rikttigt skönt att få springa av sig lite, hade en massa överskottsenergi som jag behövde bli av med :)
Och det gäller ju att passa på när inte Robin har bilen...
Nu jäklar gäller det att hålla i den här trenden bara. Ska försöka ge mig ut en liten runda imorn på förmiddagen, när man ändå är ledig menar jag ;)
På eftermiddagen ska jag, mamma och Karin göra Älmhult osäkert... Ska köpa lite studentpresenter och bara umgås vi tre :)
Jag måste också jobba vidare på projekt Garvaren, men det ser kanske, kanske ut att lösa sig lite nu. Jag och Johanna ska dit om vi så ska gå! (och du med Annica, bara så att du vet det!)  Men jag jobbar som sagt på det där med skjuts...
Det löser sig nog, det är ju trots allt bara onsdag idag.
Och jag har redan helg, är inte det fantastiskt?


Har föresten lite krångel med bloggen min, eller krångel och krångel... Det är nog bara jag som stör mig på det.
I alla fall... När man går in och kollar på kommentarerna till ett inlägg så syns det inte vem som har skrivit kommentaren.
Jag har suttit en bra stund och försökt ändra både färg på texten och bakgrunden, men det vill sig helt enkelt inte.
Inte hela världen kan tyckas, men jag retar mig på det fruktansvärt mycket!
Så jag jobbar vidare och försöker lösa detta gigantiska problem.
Det kanske finns någon vänlig hi-tech-själ därute som vill hjälpa mig. För jag har lyckats lokalisera vilken kod det är jag ska ändra i, men det funkar ju fan inte ändå!

Nu mina vänner ska jag förflytta mig till extrarummet för att få veckans dos av Greys Anatomy.
Orka titta på fotbollen liksom :P








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0