Bones

Lite tv-tittande och äppel/kanel-te är det bästa sättet att tillbringa en söndagskväll på :)
Det är inte många söndagskvällar som inte ser ut på det sättet och jag tycker att det är galet skönt att kunna slappna av lite innan man påbörjar en ny vecka.
Hela den här dagen har faktiskt varit ganska skön och avslappnad...
Sov länge, åt lite våfflor hos mamma och pappa och pluggade en del när jag kom hem...
Pluggandet blev helt klart roligare när jag kom på att jag kunde sola samtidigt :)
Och nu sitter jag här och tittar på Bones med datorn i knät och fötterna på bordet. :P
Och imorn är det skola igen så det är väl bäst att komma i säng tidigt ikväll...



Trevlig kväll!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0